INTRODUCING BROKERS AND EXPERT - UNFXB

INTRODUCING BROKERS AND EXPERT

معرفان کارگزار و اکسپرت

این قوانین توسط کارگزار بین‌المللی UNFXB نوشته شده‌اند.

ربات معامله گری (اکسپرت) مخرب
در صورت استفاده مشتری از یک اکسپرت مخرب یا در صورتی که کارگزار متوجه شود که اکسپرت استفاده شده مخرب است، کارگزار مجاز به غیرفعال کردن اکسپرت است.

در صورت استفاده از پورت VPS برای جلوگیری از شناسایی اکسپرت، حساب کاربری مشتری مسدود می‌شود و سود پرداخت نخواهد شد و تنها امکان برداشت سرمایه اصلی او را خواهد داشت.

همچنین، در صورتی که مشتری در 12 ساعت به اطلاعات کتبی کارگزار توجه نکند،

کارگزار به طور دائمی حساب کاربری مشتری را مسدود می‌کند و به عنوان آسیب و ضرری برای کارگزار نگه می‌دارد.

مسئولیت حفاظت و امنیت اطلاعات شخصی، از جمله رمز عبور به کابین (Password) و همچنین رمز عبور حساب معاملاتی، مسئولیت صاحب حساب است.

بنابراین، از انتقال رمز عبورها و اطلاعات حساب به دیگران خودداری کنید (می‌توانید از رمز عبور سرمایه‌گذار برای نمایش عملکرد حساب خود استفاده کنید).

لطفاً توجه داشته باشید که UNFXB به سیاست حفظ حریم خصوصی پایبند است.

در صورت وجود هرگونه مشکلات و افشای اطلاعات شخصی توسط کاربر، کارگزار هیچ مسئولیتی در قبال سوءاستفاده‌های ممکن نخواهد پذیرفت.

معرفی کارگزار (IB) به معنای استخدام نماینده در یک کارگزار نیست،

و افرادی که به عنوان نماینده با کارگزار همکاری می‌کنند، کارمندان کارگزار محسوب نمی‌شوند و تنها برای همکاری و معرفی مشتریان دیگر به کارگزار کمیسیون دریافت می‌کنند.

لطفاً به یاد داشته باشید که،

هر فردی می‌تواند با کارگزار به عنوان معرف (IB) کار کند و از طریق همکاری معرفی (IB) با کارگزار پول کسب کند،

برنامه باید به تصویب رسیده و تعهدات طرفین را رعایت کند.

تمام روش‌های ممکن واریز و برداشت در UNFXB، شامل روش ریالی (پرتال شاپرک)، روش دلار، کیف‌های الکترونیکی و پرداخت‌های با رمزارزها، مستقیماً از کابین حساب کاربری مشتری و با احراز هویت انجام می‌شود.

بنابراین، به هیچ وجه به واریز یا برداشت وجه از حساب با هر روشی به جز روش‌های معرفی شده در کابین شخصی و مستقیماً از پرتال‌های ارائه شده پرداخت نکنید.

و اگر با مکالماتی مانند:

“شماره حساب شخصی خود را برای واریز ارائه دهید” یا تماس‌هایی مانند “ما حساب شما را به ریال شارژ می‌کنیم و …” و غیره مواجه شدید.

لطفاً حتماً به کارگزار از طریق بخش پشتیبانی زنده یا ارسال ایمیل اطلاع دهید؛

در صورت وجود هرگونه مشکل، کارگزار قادر به پذیرش مسئولیت نخواهد بود.

دسترسی سریع